Betalen

 

  • Winkelmand
Alle producten die geselecteerd zijn, worden opgeslagen in het winkelmandje. Gebruik de knop rechtsboven in het scherm om een overzicht van alle geselecteerde producten te zien.

In dit scherm is het mogelijk om de bestelling aan te passen: 

- Wil je meerdere exemplaren van hetzelfde doosje?
Onder het kopje 'aanpassen' staat de aantal van de bestelde producten.
Klik op het pijltje rechts van het getal om het aantal te verhogen en/of te verlagen.

- Een bestelling uit de winkelmand verwijderen?
Helemaal rechts naast het artikel staat een wit pijltje met een roze kruisje.
Het winkelmandje wordt direct vernieuwd zodra een product verwijderd is.

Om te bestelling af te ronden klik je op de grote knop 'Bestelling afronden'.


  • Gegevens
In de volgende stap van het bestelproces hebben we alle gegevens nodig om ervoor te zorgen dat de chocolade naar het juiste adres wordt gestuurd.
Vul alle persoonlijke gegevens in en geef aan op welke adres de bestelling bezorgd mag worden. Kies de betaalmethode waarmee jij wilt betalen.

In het bezit van een actiecode voor onze webshop? Natuurlijk is het mogelijk om deze te gebruiken. Dit kun je doen bij het afrekenen van de bestelling. Voeg de code toe aan het invulveld bij 'actiecode'. Wij controleren of de code geldig is en verrekenen dit in de totaalprijs van de bestelling.

Als alle gegevens ingevuld zijn klik je op de grote knop 'Bestelling afronden'.


  • Overzicht
In het overzicht hebben we alle ingevoerde gegevens nog eens onder elkaar gezet. Als er iets niet helemaal klopt kan dit nog gewijzigd door op de knop 'Ga terug' te klikken. Om daarna door te gaan naar het online betalen dien je akkoord te gaan met de algemene voorwaarden. Je kunt ze nog eens rustig door lezen door op de knop in de tekst 'algemene voorwaarden' te klikken. Zet een vinkje in het vakje aan de linkerkant als je op de hoogte bent van onze algemene voorwaarden.

Als alle gegevens correct zijn en je gaat akkoord met onze algemene voorwaarden, klik je op de knop 'Bestelling afronden'.


  • Betalen
De betaalomgeving van Doosjechocolade.nl staat in een beveiligd onderdeel van de webshop. Check voordat je begint met de betaling even of er een slotje staat voor het webadres van Doosjechocolade.nl.


  • Betaling afronden
Op de pagina staan de transactiegegevens: Het totaalbedrag en de beschrijving van de bestelling.
Vul onder de betalingsgegevens de juiste gegevens in en klik op 'Betaal'.


  1. Betaalmethoden
Wij vinden het belangrijk om een veilige betaalomgeving te bieden. Daarom werken wij met een beveiligde verbinding en bieden wij je de volgende betaalmethoden:

- CreditcardBetaal met je creditcard?
Wij accepteren zowel Visa als Mastercard. We vragen hierbij om je creditcardnummer, CCV-code, vervaldatum en pincode.
Het kan zijn dat we je ook nog om het wachtwoord van je creditcard vragen, dit om je nog meer veiligheid te bieden bij het online afrekenen.
Kijk voor meer informatie over deze betaling op mastercard.com/nl of visa.nl

- iDeal
Met de iDeal betaalmethode kun je aankopen doen met je betaalpas, via de vertrouwde omgeving van je eigen bank. De volgende banken kunnen betalingen via iDeal uitvoeren: ABN AMRO Bank, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers.
Kijk voor meer informatie over deze betaling op ideal.nl

- Maestro
Met de Meastro kaart en een securecode kun je de betaling veilig en snel afronden in onze webshop. Wil je meer informatie over het online shoppen met de maestro kaart? Kijk dan op maestrocard.nl/be_nl

- Bankoverschrijving
Doosjechocolade.nl biedt ook de mogelijkheid om te betalen via bankoverschrijving. Het enige nadeel van deze betaalmethode is dat de betaling pas
na twee dagen bij ons binnenkomt, dus wij pas twee dagen later jouw bestelling kunnen verzenden.

- Bankcontact/Mister Cash
Ook voor Belgische chocoladeliefhebbers biedt Doosjechocolade.nl de mogelijkheid om te betalen via bankoverschrijving. Omdat het een overschrijving uit België betreft, is het mogelijk dat de betaling pas na twee dagen bij ons binnenkomt. Dat betekent dat wij de bestelling na twee dagen kunnen verzenden.

- Rembours
Betaal je liever wanneer je jouw bestelling ook daadwerkelijk ontvangen hebt? Kies dan voor de levering onder rembours. Let op: voor betaling onder rembours rekenen wij €15,00 verzendkosten. Levering onder rembours kan alleen als je in Nederland woont.

- Cadeaubonnen, cadeaukaarten of kortingscodes
Een cadeaubon of voucher voor onze webshop gekregen? Natuurlijk is het mogelijk om deze in te wisselen. Dit kun je doen bij het afrekenen van de bestelling. Voeg de code van de cadeaubon of voucher toe aan het invulveld bij 'actiecode'. Wij controleren of de code geldig is en verrekenen dit in de totaalprijs van de bestelling.



- Terug naar de klantenservice 
- Meer informatie over bezorgen op doosjechocolade.nl